reklama

Umenie vedieť sa zabávať !

Nech si hovorí kto chce, čo chce, určite mi dáte za pravdu, že nie je nič lepšie, ako sa zabaviť na typickej dedinskej zábave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vidieť naších starkých, rodičov, susedov, staré tety, ktoré si často vymýšľajú rôzne klebety, ako sa zabávajú, nám neraz vyčarí úsmev na tvári, lebo nám to príde veľmi nezvyčajné a v mnohých prípadoch troška aj komické. Keď sa však na takúto zábavu pozerajú mladí, často neplnoletí ľudia, spravia si o tom svoj vlastný názor. Ja som si tiež spravila a nebol moc pozitívny. Ak sa mám priznať, neznášala som dedinské zábavy, kde sa hrajú len samé ľudovky. No zmenila som názor a pochopila som jednu vec - na skutočné zabávanie treba dospieť. Je to ako droga. Ak to zažijete raz, chcete to zažívať stále.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes je streda, no nie je to len taká obyčajná streda. Väčšina ľudí vie, že dnes je popolcová streda a to znamená, že dnešným dňom sa začína 40 dňový pôst. Čo to znamená? Že by sme sa mali zdržovať neviazaných zábav. Ja som sa rozhodla, že to dodržím. Včera som sa zúčasnila poslednej zábavy s názvom "Pochovávanie basy". Nechcelo sa mi tam ísť, no nakoniec ma kamarátka prehovorila. A môžem vám povedať, nebanujem, že som tam išla. Prvýkrát som bola na takejto zábave a bola som unesená. Žiadne opité neplnoleté deti, ale postarší ľudia, ktorí si to naplno užívali. Mala som z toho veľkú radosť. Vytancovaná, spokojná, s úsmevom na perách som sa nadránom vracala domov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Avšak najväčšiu radosť mi spravila moja drahá susedka, ktorá má dlhú dobu zdravotné problémy a keď som ju včera videla, ako tancuje so svojim drahým manželom, bola som veľmi šťastná.

Jedna vec ma ale strašne zaráža. Ak príde na normálnu diskotéku, skôr ako tam vkročím, hneď ma odradia pri vchode opité 14-ročné deti, ktoré držia cigaretu v ruke. Myslím, že toto je vizitka rodičov. Neviem si pomôcť, ale čo to je za rodiča, keď púšťa svoje dieťa, v tak mladom veku, na diskotéku? Takto sa veľa mladých ľudí naučí piť alkohol a prestať s tým je potom ťažké. Mnohi sa riadia tým, čím viac vypiješ, tým bude väčšia zábava, avšak tak to nefunguje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je to umenie vedieť sa zabaviť bez toho, aby človek musel siahnúť po štamprlíku ba dokonca po fľaške.

Janka Koyšová

Janka Koyšová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som malé vysmiate stvorenie, stvorenie pre každú srandu :) Milujem svojich priateľov, rodičov a hlavne súrodencov. Neznášam pokrytectvo, milujem úprimnosť. Riadim sa heslom: "Čo na srdci, to na jazyku" :) Rada čítam, tancujem a trávim čas s mojimi priateľmi... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu